Sider

Del på Facebook

Del

9. okt. 2012

God formiddag!

Mulig jeg er treg, men fant jo ut at jeg kan blogge med Blogger via telefonen :) Jeg måtte selge fotoutstyret mitt i sommer. Så er i en type sorg. Derfor har jeg hivd meg på Instagram-bølgen. Noe kreativitet må jeg jo få ut! Hihi!

Koser meg masse i Trondheim. Flyttet inn sammen med kjæresten i august. Ingen skole i år da, deilig egentlig :) Så nå jobber jeg midt i Trondheim sentrum. Trives veldig godt her. Koselige folk og lokalene er fine. Nettopp starta (i mai) dette firma, så forrige uke kom hyller og blomster opp og mikro hehe. Det har vi savna ordentlig her. Økt i lønn har vi også, sabla greie sjefer da skjønner du <3

Nei, får fortsette å jobbe. Kanke oppdatere bloggen min (som ALLE leser, lol) midt i arbeidstida :P

Nyt det deilige bildet av en vakker høstlig Trondheim ^^,


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen