Sider

Del på Facebook

Del

22. feb. 2010

Low key bilder i "sword swollowing" serien

Det er vinterferie fra skolen. Men jeg klarer jo ikke la photoshop være selv om det er ferie. Så her sitter jeg på rommet mitt på et hotell i Mandal (er med samboeren min, han skulle levere noen deler til en kollega som jobber på en maskin her i byen, er det en by forresten? Eller har jeg missforstått?) og arbeider med bildene fra "sword swallowing" serien.

Hadde lyst til å ta noen low key bilder av Morten hvis vi fikk tid, å det fikk vi jammen. Er veldig fornøyd med dem selv, men hva synes du som leser? Kan jo nevne at bilde 1 og 2 er ikke med i serien, men siden det er samme person, så legger jeg dem også ut. Veldig mye "kikke" opp i himmelen bilder, men for å forklare dem: Jeg prøvde å finne ut hvor lyset var best, slik at jeg fikk resultatet som du ser i bilde nr. 4. Siden han ikke kan ha sverdet i seg så fryktelig lenge og ofte, så måtte vi selvsagt prøve å finne "stillingen" uten den i, så derfor ser det ut som om han ser opp i taket :P Men digger dem jeg!








Du kan kontakt han på: maniac@painsolution.net

5 kommentarer:

  1. jeg liker nummer 2 best. Han har jo ingen hals, det liker jeg.

    SvarSlett
  2. Skikkeliglig stilig! Liker spesielt det første bilde, med mye "form"

    SvarSlett
  3. Ja, jeg dras også mot nummer en. Det tror jeg må bli favoritten altså...

    SvarSlett

Søk i denne bloggen