Sider

Del på Facebook

Del

2. juni 2010

*gråte* Snart sommerferie...









Huff, det er snart sommerferie. VIL IKKEEEEEE!!!!
Jeg er veldig glad i sommerferie og ferie generellt. Men det er så trist å slutte her på Idefagskolen med alle de kule menneskene jeg har blitt så glad i.
Det er så synd, at det bare varer ett år. Kommer til å savne den gærne klassen min, de sprø lærerene mine, den super duper CC, ekspo jentene og guttene :D , medie design- og lydnerdene!

Alle de morsomme og rappkjefta folka her, jeg vil savne dere masse, masse!!!! Å ikke minst alle historiene som er blitt delt ute på benken og på trappa. Alle de sene kveldene og nettene jeg har vært her. Overtrøtte vitser, latter og merkelige lyder, Marthe sine skillz på vegen, Europris godteri, stjelinga fra skuffen min (TROR DERE JEG IKKE VEIT DERE HAR VÆRT HER ELLER!), krokkremen <3, Oslo turene, Photo Camp 2009 *LOL* ABBAS! *klappe i hendene*, kebabnorsken osv, osv, osv! Jeg rett og slett digger denne skolen! Gjett hvem som kommer på besøk å plager dere som skal gå ett år til - MEE! :D

Marthe i BH - GUDD LØKK! Ju nåu vatt aim takin abaout! :P

Skulle ønske jeg kunne ta med meg alle dere opp til Trondheim! Men jeg tror at det kommer til å bli like bra der. Er det ikke liv, så lager man det, er det ikke det man sier a?!

Nei, jeg får fortsette med semesteren. Finpuss, så er den klar tenker jeg!!!



HØGGS!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen