Sider

Del på Facebook

Del

10. nov. 2009

En som inspirerer meg


Rune Johansen
Bildet er lånt fra foto.no sine sier.
Foto: Robert Meyer


Jeg vil bare nevne navnet på en fotograf som en stor inspirasjon for meg, sånn før reiser på skolen. Rune Johansen, han er født i Bodø og bor nå i Oslo. Bildene hans er typisk "hjemme hos"-bilder eller dokumentarbilder som det kanskje heter. Jeg oppdaget først Rune Johansen da jeg så bildene hans på Skarsnuten Hotell i Hemsedal en vinterdag da jeg var i bursdags der. Senere så jeg at han hadde gitt ut en bok (flere bøker), så jeg ønsket meg en til jul. Jeg elsker boken hans "I Hemsedal". Det er en av mine absolutt favoritter. Du finner han her : http://www.runejohansen.com/
Sjekk han ut, så skjønner dere hva jeg mener.

Han inspirerte meg så, at jeg også ville fotografere i Hemsedal jeg også. Jeg brukte min samboers gamle gård. Sendte noen bilder til Rune, han likte dem og ba meg fortsette med fotografi. Det gjorde meg mer interessert i fotografiet, enn jeg allerede var. Jeg stilte dem også ut på Fotografiets Dag i Horten 2008. Her kan du se noen av bildene. Vil også gjøre noe ala dette igjen.



Her kan du lese om han i foto.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen