Sider

Del på Facebook

Del

15. nov. 2009

Søndagsmorro :D

Var på en tur rundt i Norge sommeren 2008. Tenkte å legge ut noen bilder jeg måtte flire litt av da jeg tok dem. Bare litt søndagsmorro.


I Finland, utenfor Jokkmokk. Så hadde noen fikset litt på skiltet så det ble Tjokkmokk, måtte le god da jeg så den :D Visste du at det ligger ett sted utenfor Jokkmokk som heter Kvikkjokk? Hehe :D


Hehe... Huff :D



Svensk campingplass tilbyr også hytter (stugor). Men for å bestille det må vi til det Blå huset. Eller på engelsk, Blue haus... Hihi!



En finsk kro. Hetta het stedet... Jeg tenkte først på kondom jeg *ler*

2 kommentarer:

  1. Mye bra her. Morsom serie!! :)

    Kjetil

    SvarSlett
  2. Takk :D
    Ja, en serie med glimt i øyet :P
    Måtte bare legge dem ut.

    SvarSlett

Søk i denne bloggen