Sider

Del på Facebook

Del

12. nov. 2009

Søskenshoot i dag

I dag hadde jeg ei tidligere klassevenninne og søsknene hennes en tur i studio. Var koselig å se henne igjen. Begynte å bli noen år siden nå =)
Gleder meg til å legge inn bildene på min kjære mac i morgen. Mulig jeg har fått meg en ny modell, mannlig! Jøss, finnes det menn der ute som er interessert i å bli fotografert? Tell me! Hva er det med menn og kamera? Hvorfor er dere så redde? :)
Neida, jeg bare spøker, men dere skjønner hva jeg mener? Uansett, nå er det kveld. Kjenner jeg er sulten og vil egenlig bare få i meg noe food.

Prekast folkens :)

3 kommentarer:

  1. jeg vil, men bare om jeg får være naken :D hehe, neida :P

    SvarSlett
  2. HAHAHA! :P Hvis du vil det så *ler*

    SvarSlett
  3. Hei Vil være naken foran Kamerea :-) ikke noe problem.

    SvarSlett

Søk i denne bloggen